TRÖTT!

Höll på att somna i skolan, sov så dåligt inatt, hostade och hade mig! Vi slutade ju vid tolv så vi gick till nyöppnade ÖB i nordstan och köpte ostbågar för att sedan åka tillbaka till mölndal! Sedan besökte vi våran gamla skola där vi har spenderat hela sex år! Vi skulle hänga upp lite affischer och tjötade med våra gamla lärare, superkul! Sen besökte vi även den nya rektorn för att berätta hur vi upplevde skolan förra året och gav honom lite tips och så, det är ju trots allt vi som vet hur det är! Han blev jättenöjd och vi traskade hemåt. Hann inte mer än att byta om innan jag satt på bussen till stallet, ponnyn var galen idag, hon blir så tittig när man rider ut ensam! Men vi klarade oss, trots att vi mötte läskiga bärplockare och en stor läskig hund (mollie har aldrig brytt sig om hundar..).
-
Nu har jag nyss käkat och funderar på att ta en powernap, sedan ska jag skriva klart en uppsats! Mitt stackars öra värker så det får bli lite cola, ostbågar, smurfarna och en tupplur tror jag!
Bjuder på en supertjusig bild där jag dunkar musik in mina nya hörlurar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0