Seg dag..

Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja, sjukt seg dag.. Hela dagen har bestått av håltimmar känns det som. Utanför skiner solen, hade hellre suttit ute och njutit av den än att se den från femte våningen och höra alla dessa jävla byggarbetare smälla utanför. Borde plugga, men orken finns inte, är inte helt kry känner jag. Drömmer mig bort och dunkar go musik istället, kanske inte så bra men just nu är det det ända jag känner för att göra. Efter skolan ska jag springa in på Kicks och handla nytt mineralpuder, sedan ska jag trimma Nattas sidecut. Efter det ska jag bara njuta med en kopp kaffe och en cigg i solen, go musik och kanske lite trevligt sällskap!
Nu är det dags för läxförhör..
Försöker hålla mig för skratt när mina klasskompisar terroriserar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0