Plugg..

Sitter och skriver på min inlämningsuppgift i religion som skall vara inne imon. Vi skulle intervjua en religiös person, analysera svaren och lägga upp lite fakta å religionen osv, tror jag.. Förstod inte riktigt vad hon menade, men jag har gjort mitt bästa!
-
Igår skrev jag ett inlägg om 3 viktiga personer som har gått bort, 2 av dom, alldeles för tidigt. Och idag fick jag reda på att min kompis pappa gick bort, 43 år gammal. Det är så hemskt när sånt här händer, kan inte ens föreställa mig hur det är för familjen! Mina tankar finns hos dom idag, han lämnade en son och en dotter efter sig när dom behöver honom som mest! Livet är orättvist, idioter som tar andras liv får leva vidare, medans älskade familjemedlemmar försvinner alldeles för tidigt!
-
Stroke blir allt vanligare och går ner i åldrarna, detta skrämmer mig. Nu ska jag fan ta tag i rökningen och lägga av! Man tänker "det händer inte mig". Men det kan hända alla, även dom som aldrig har rökt en cigarett, men varför öka chanserna? Nu har jag sett detta på nära håll för många gånger, det är så tragiskt! DAGS ATT FIMPA ALLIHOPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0