På topp!

Skrev nyss ett långt inlägg så skulle internet fucka och stänga ner allt! Jaja, sånt händer väl antar jag..
Skrev aldrig igår, låg hemma helt utslagen med feber och en monsterförkylning! Orkade upp på kvällen för att laga min underbara thaigryta till familjen, min mat är så omtyckt! Den är heelt underbar! Sen låg jag bara och sov, eller kollade på film och åt godis, chips och kladdkaka, lär bli bantning nu i veckan.. För på söndag drar jag till Sicilien! DEt ska bli så himla skönt att komma iväg från sveriges kalla äckliga klimat, även om det bara är 5 dagar! Ska bara njuta fullt ut av dessa dagarna, njuta av vädret, miljön, bad, god mat och goda drinkar! Det ska vara mellan 25-30 grader och runt 22-24 grader i vattnet - sköönt!
Idag så var jag hos en kompis som jag övertalade att testa sätta in mina extensions med hjälp av weavingmetoden! Det är löjligt lätt, men pilligt! Men resultatet blev fint, ett lång, tjockt blondt svall! Att ett par centimeter kan göra så stor skillnad! Weaving är den bästa metoden som sliter minst på håret, man flätar ju bara och syr fast håret i flätan!
Här har ni en kass mobilbild, håret är helt ofixat och jag var tvungen att spexa med en apelsin också.. Här synt lite av min tröja som jag gick lös på igår med saxen, förut var det en jättestor Iron Maiden t-shirt, nu är det en tightare version med urringning och "öppen rygg".
Nu är det dags att sova, ska upp till stallet imon och rida på busponnyn! Ska se om jag får med mig Sofia upp som sällskap och fotograf!
Såg att bilden blev felvänd men kan inte rotera den och på datorn är den rättvänd, konstigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0