I'm back!

Okej, nu ska jag försöka börja blogga igen, i mån av tid!
Har börjar gymnasiet nu, samhäll på Plusgymnasiet i Göteborg och jag älskar det! Skitbra skola med nya fräscha lokaler och goa lärare (för det mesta..) Vi har fått våra fina Macbooks som vi får behålla om vi tar studenten, skolan ger oss dom gratis som en premie! Är supernöjd med min klass, framförallt för att jag kom med Hanna, men också för att mina klasskompisar är föör goa! Jag och Hanna är dom ända från mölndal i klassen, så det är skönt att ha sällskap på tåget på morgonen. Idag var hon dock sjuk, men jag träffade en från ett annat program så det gick bra ändå..
Vad har hänt sen sist? Massor! Jag har umgåtts en massa med kompisar, varit på Kos och festat med bästa barndomsvännen, varit ute i stallet en massa och bara njutit! I början av oktober händer något riktigt kul, men det berättar jag senare! Idag gick jag till 12:30, drog hem och åt och åkte till stallet. Det är min fristad, mysa med hästen, ta en ridtur ensam i skogen och bara släppa henne och låta henne galoppera så fort benen bär, den känslan är så underbar! Det känns som att man svävar, total frihet!
Nu ska jag äta en bit kladdkaka och gå och lägga mig, ska upp om sex och en halv timme..
Bjuder på en halvfail bild från en festkväll, jag hade väl fått i mig tillräckligt redan där och såg ut som fan! Jag och Hanna på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0