I'm back!

Efter ett långt uppehåll så är jag tillbaka! Det har hänt en massa i mitt liv det sista och då valde jag att ta en pause för att själv kunna tänka och bearbeta allt.

Jag kan iallafall glatt meddela att jag nu har gått ut grundskolan! Vädret kunde väl varit bättre, men annars är det härligt med sommarlov! Jag har nyligen insett vilka jag verkligen kan lita på och vilka som står vid min sida no matter what och det är riktigt härligt! Sen så finns det även människor som verkligen har sjunkit i mina ögon, människor som jag inte bryr mig ett dugg om! Det är synd, jag vill alltid tro det bästa om folk och förstår inte hur en människa kan bli så elak, som sårar folk djupt och ändå kan leva vidare som vanligt sen.

Nu vet jag inte riktigt vad som händer, tar dagen som den kommer och chillar, har huvudvärk och är helt slut av någon anledning! Håller tummarna för att vädret blir fint på fredag då det är midsommar, då blir det PARTY!

Hugs and Kisses!


I was so happy and excited when I took this pic, but now I'm not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0