Våren är här, det är säkert!

Nu var det riktigt längesen jag skrev och det ber jag om ursäkt för! Har blivit vrålförkyld och därför legat halvdäckad igår och idag, men förut så trotsade jag min förkylning och satte mig i solen och njöt! Det känns som sommar ute just nu, solen värmer så skönt och det  blåser bara litegrann.

I Fredags var vi ute och sprang hela kvällen, vi skulle på en fest och efter att ha åkt buss i nästan en timma kom vi dit och upptäckte att det var helt dött så det var bara att åka hemåt igen.

I lördags var det fest för hela slanten, jätteroligt verkligen! Träffade en massa trevligt folk och efteråt gick jag hem till ett par polare, Jonas och Andreas och satt och tjöta med dom till 6 på morgonen.
Men jag upptäckte att det inte var bra att gå i kalla klackar, min förkylning som liksom har legat och lurat i flera veckor valde ju att bryta ut ordentligt! Blir jag inte bra till på torsdag så blir det ingen operation för mig, kul att vänta 3 månader till va? Håller tummarna och proppar i mig vitaminer!


En bild från årets första promenad i solen för någon månad sen!


Lillskiten höll mig sälskap på altanen som vanligt, men han valde skuggan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0