Trött

Tänkte skriva ett inlägg imorse innan skolan men försov mig och fick rusa iväg! Har varit jättetrött hela dagen och nu hade jag idrott som sista lektion, snacka om att vara helt slut! Med tröttheten kommer många tankar, så jag har mest suttit i min egna lilla värld idag, ganska skönt faktiskt. Vad hände med det fina vårvädret? Nu är det alldeles grått och regnigt utomhus, ogilla!


Längtar till sommaren, då ska jag gå runt i denna! Så fint med ett stort lite transparent linne, slitna jeansshorts med nitar och bruna gladiatorsandaler eller converse!


Mina älskade jeansshorts som jag köpte i Thailand, dom är av märket CPS Chaps, nu är dom lite mer slitna med lika fina ändå!

Ignorera mitt stökiga rum, bilden togs för ett årsedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0