Tisdag

Igår så gick jag och Natta iväg och grillade framåt kvällen. Vi satt där på en filt och tjötade, åt grillat och hällde i oss cider, supermysigt var det och jag bara längtar mer och mer till sommaren! Efteråt skulle vi till Slottskogen och träffa lite folk men det blev strul så där blev det inget, däremot stötte vi på lite annat kul folk som vi umgicks med istället!

Nu är det bara två dagar kvar till operationen och jag gör allt för att bli frisk från min förkylning så att jag får opereras! Jag är lite nervös och så är det ju tråkigt att behöva ligga inne i påsk nu när solen äntligen har bestämt sig för att kika fram! Jaja, det ska bli skönt att få det överstökat iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0