Onsdag

Imorse var det möte med en massa människor, vi från Strenght of the future (en grupp med ungdomar) och ett par tjejer som går tredje året på gymnasiet ska hålla en ungdomsmässa i maj. Dom har det som sitt sistaårs-projekt och bad om vår hjälp. Mässan kommer hållas i aktiviteten med inriktning på Hälsa, det kommer finnas en massa priser och goodiebags, kan nog bli kul!
Efter det så åkte jag och mamma iväg och handlade och jag fick med mig två bikinis, nu slipper jag ha panik för det iallafall! Har bara bild på den vita med spets, köpte även en i BH-modell med palmer och grejer på, fint till en snygg bränna!


Den ena, hittade bilden på nätet, batteriet i min kamera är nämligen slut. Från Cubus 129:-/del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0