Måndag

Idag har det varit mycket, imorse gjorde jag ett biologiprov i genetik, sedan var det bara matte kvar! Riktigt skönt att sluta tidigt en dag som denna! Efter det var vi och hämtade min lilla gris, Kiro. Han har varit borta på pensionat i 2 veckor eftersom min mamma har opererats, det är så skönt att ha honom hemma igen! Nu får jag en riktig ursäkt att gå på långa promenader i det vackra vårvädret som gör mig så lycklig!

Satt just och kollade på bilder från i somras och hittade då en massa bilder från en riktigt underbar tid - Metaltown! Jag ser inte direkt ut som en såkallad hårdrockare, men jag älskar rock! Metaltown med Natta och Oliver var så jävla kul, alla metalmänniskor är så öppna och trevliga, där spelar ålder och utseende ingen roll! Vill verkligen dit i sommar igen, den upplevelsen kan inget slå! Men det kostar 1500 kr, ganska saftigt för mig som student alltså..



Jag och Natta, hade en ring i näsan eftersom min piercing blev utslagen i folkmassan!

Rammstein, underbar scenshow! Satt på en trevlig killes axlar! :D

Bullet for my Valentine


Höjdpunkten - In Flames


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0