Love the weather!

Var ute med min goa Golden Retriever Kiro för en stund sedan! Först busade han loss med sin bästa kompis som bor här i området medans jag stod och njöt av vädret! Det är så skönt ute nu, man hör fåglarna kvittra, känner lukten av gräset och  ser knopparna som dyker upp på både buskar och i rabatter! Mina vänner började skolan idag efter ett underbart påsklov men jag ligger ju fortfarande hemma med min hyffsat nyopererade hals. Orkade inte anstränga mig för att bara åka och handla och sedan ta ut hunden så idag blev det bara lite mascara på fransarna och burret som har lockat sig lät jag vara.. Drog på mig min snygga topp från Only som ni såg lite av igår, ett par SKITSNYGGA jeansshorts med nitar från Thailand som jag älskar så, mina vita (okej, gråa nu) låga Converse, en enkel svart skinnjacka och pilotglasögonen för att täcka mina mörka ringar som har uppenbarat sig under mina ögon. En perfekt slapp sommat-outfit, bara att byta ut conversen till ett par bruna gladiatorsandaler om vädret tillåter! Som jag har längtat efter värmen!


Slänger med en liten bild på min älskling, han älskar att sova i sängen, gärna med huvudet på kudden och under täcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0