Fredag!

Imorse var det som sagt nationellt prov i engelska för alla nior. Vi hade först läsförståelse och sedan hörförståelse, allting kändes bra trots att jag var helt slut! Efter provet och lunchen åkte jag till ungdomsmottagningen och förnyade mitt recept på p-piller, nu slipper jag göra det på ett år, skönt!

Klockan 5 är det möte på fritidsgården. Vi är ett par ungdomar som vill åka till Auschwitz eftersom vi inte fick chansen att åka med skolan. Vi siktar på att åka till Tyskland och polen i sommar, tänk vad kul! Att kombinera studieresa och nöjen med en massa trevliga vänner och våran älskade fritidsledare Nina! Lilla Nina, hon är så go!

Ikväll blir det nog bara mys hemma, orkar inte festa faktiskt! (Riktigt ovanligt för mig!) Har handlat massa goda bär och kesella, mums!  Så idag blir det: Kyckling i het sås, sallad med feta (har varit sugen på fetaost hela veckan), sedan kesella med bär och till kvällen blir det chips med dipp och cola!


Skylten vid ingången till Auschwitz-Birkenau som vi förhoppningsvis får se live i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0