..

Blir så jävla trött på alla energitjuvar! Gräv ner er och kom tillbaka när ni är trevliga igen.

Nu till något annat! Idag var det Nationellt prov i engelska, uppsatsskrivning! Skrev en personlig text om kärlek och vänskap över landsgränserna som var ett av 2 teman man fick välja. Kändes okej, vet ju inte riktigt hur dom bedömer en sådan text.

Efter en lång skoldag ska jag ta och vila lite och sen ska jag och Hanna ut på hemligt uppdrag, spännande!


Nu ska jag tjöta lite till, det brukar löna sig! Here we go:
Ge mig sommar och sol, åtminstone vår och sol!


Jag och Hanna i somras, gillar bilden, kanske är det för att jag minns hur kul vi hade i somras?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0