Det går segt, men det går!

Jadu, somsagt blir det inte många uppdateringar nu. Sover mest hela dagarna eller ligger och slösurfar, halsen värker och tabletterna gör mig dåsig.. Längtar tills detta är över! Ikväll var jag dock pigg nog att gå ut på en promenad och tjöta med en vän, riktigt skönt! Nåt som är ännu bättre är att man kan gå i uppvikta jeans och skinnjacka kl 10 på kvällen nu, det var inte längesen man gick i vinterjackan och huttrade.

Upptäcke idag att dom har missat en liten bit av halsmandeln på ena sidan.. Det värker och skaver massor, får ta och ringa till öron-näsa-hals på Sahlgrenska imon och kolla upp detdär.. Det  kan ju inte vara bra, tänk om jag fortsätter få halsfluss i pariominut för det liksom? Och sen fastnar det en massa bakom liksom, i gropen där resten av halsmandeln satt innan, usch.. *äckelvarning*


Jag just nu, helt osminkad (därav solglasögonen) i min nya snygga top från Only. Hela mitt ansikte och min hals är uppsvullen typ, mitt ansikte ser helt runt ut just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0