Converse

Idag åkte jag och mamma iväg och köpte converse till mig, det blev ett par klassiska svarta denna gången! Har redan ett par låga vita så svarta passade bra, riktigt  snyggt många gånger tycker jag också! Hoppas att min skosamling fylls på snart, har ögonen på ett par riktigt fina! Fick skorna i sen påskpresent av mina föräldrar, egentligen skulle jag fått ett stooort påskägg men jag har hela rummet fullt av godis och kan inte äta det ännu så skor kändes som en bättre sak! En till bra sak är att jag kan äta nu! Vi köpte chicken nuggets påvägen hem och med mycket milkshake och lite smärta gick det ner, fast det tog ju sin tid.

Efter det så tog jag en promenad med vovven, mötte upp Hanna och gick till fritidsgården för att ha möte. Vi fick veta att pengarna vi ansökte om (10.000 kr) till Tyskland-Polen resan gick igenom och nu har vi bara 5000 kr kvar att tjäna ihop själva! Jippie! Det är sällan dom godkänner resor så vi var osäkra men hade en jävla tur och en riktigt bra ansökan som jag skryt skryt skrev! Vi kommer dock inte iväg i sommar som planerat utan det blir på Novemberlovet i höst istället. Men det ska bli riktigt kul, ser fram emot resan!

Nu är det snart dags att sova, imorgon måste jag plugga och städa mitt rum, det ser ut som en krigszon här hemma!


Klassiska och bekväma, passar till det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0