Broslättsgården

Sitter här på fritidsgården och myser.. Mötet gick super och blir det som planerat åker vi till Tyskland och Polen den 9 augusti! Kommer bli jättekul, vi får lära oss massor och så blir det en hel del fritid och shopping! Vi blir sju ungdomar och två ledare, en av dom är underbara Nina som ställer upp i vått och torrt! Hon går jämt att prata med och vi hade nyss ett seriöst samtal som spårade ut som vanligt!

Sitter här och är lite nervös faktiskt, över flera olika saker. En av dom är att jag ska opereras om 13 dagar! Själva operationen är jag inte så nojjig över, ser fram emot alla goa drugs haha! Men läkningen är ju inte så rolig har jag hört.. Man kan inte käka = inget påskgodis! Jag kommer liksom missa hela påsk och valborg, känns ju kul att missa några av dom största festhelgerna.. Sen finns det andra saker som oroar mig också, men det är ingenting jag kommer ta nu!

Nu ska jag gå ut från kontoret och vara lite social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0