Barbeque!

Det gäller att ta vara på vädret dagar som denna, idag så ska vi grilla! Det blir allt möjligt gott kött och till det blir det en fräsch sallad med fetaost! Har längtat så efter grillad mat, trots att jag vet att jag i slutet av sommaren kommer vara så trött på det att jag bara vill spy! Jag har sån tur, jag har föräldrar som älskar mat och gärna lägger mycket pengar på bra råvaror. Jag och min bror har växt upp med bra, hemlagad mat vilket är skönt. Jag har ju vänner som äter korv, makaroner och köttbullar hela tiden, för dom är det lyx med potatisgratäng och en god köttbit- för mig är det vardag. Jag ser inget negativt med detta, att det alltid står lagad mat på bordet, att jag har lärt mig gilla många olika smaker. Det ända är väl att jag har blivit lite kräsen, men det är väl inte dåligt? Mina föräldrar säger såhär: Mat SKA man lägga pengar på, skulle det bli pengakris så är maten det sista vi tar pengar från!

Haha ett helt inlägg om mat, JA, jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0